Visual

Hoofdstraat 17 in Hoogeveen

Omschrijving

Hrfstwnd Concert

Op zondagmiddag 6 november zullen Orkestvereniging Hoogeveense Harmonie en Gruno’s Postharmonie een prachtig muzikaal concert gaan verzorgen in Theater de tamboer.

In het kader van de succesvolle Hrfstwnd concerten zal dit concert georganiseerd worden. Stichting Hrfstwnd organiseert al 10 jaren lang met veel succes hoogstaande concerten in de provincies Overijssel en Gelderland.

Ditmaal slaat de stichting voor het eerst haar vleugels uit in onze provincie. De Hoogeveense harmonie is gevraagd een partner te zoeken en dat kon op dit niveau in Noord Nederland alleen de Gruno’s Postharmonie uit Groningen zijn als het gaat om harmonieorkesten.
Beide orkesten hebben een prachtig programma samengesteld om het publiek te trakteren op zeer gevarieerd repertoire gebracht door twee toporkesten.

Wat wordt er o.a. gespeeld?

Leonard Bernstein Ouverture to Candide
Aram Khachaturian The Valencian Widow
Peter Kleine Schaars Wolf the Cat
Paul Gilson Richard III
Ralph Vaughan Williams English Folk Song Suite
Richard Wagner Elsa Procession to the Cathedral
Adam Gorb Yiddish Dances

Onder het motto “Grote orkesten, grootse concerten” zullen er Hrfstwnd concerten gaan plaatsvinden. Op 6 november dus in de Tamboer!

De entree voor het concert is € 17,50 (incl. pauzedrankje). Het concert zal aanvangen om 14.30 uur.

Kaarten zijn verkrijgbaar via bestuur@hoogeveenseharmonie.nl

Foto Gruno's Post Harmonie
Foto: Gruno's Post Harmonie

Foto Hoogeveense Harmonie Foto: Hoogeveense Harmonie