Visual

Hoofdstraat 17 in Hoogeveen

Omschrijving

Nieuwjaarsconcert Hoogeveense Harmonie

Al jarenlang kent Hoogewveen de traditie dat het nieuwe jaar wordt ingeluid met de muzikale klanken van de Hoogeveense Harmonie.

Ditmaal zal het Hoogeveense Nieuwjaarsconcert gehouden worden op zondagmiddag 15 januari om 14.00 uur in de foyer van Theater de Tamboer.

Het 60 koppige orkest zal dan natuurlijk oner leidng staan van hun vaste dirigent Jorrit Laverman. De muziekcommissie en de chef dirigent hebben in gezamelijkheid ditmaal een zeer aantrekkelijk programma samengesteld waarin iedere bezoeker iets bekends zal ervaren.

Ook is er ditmaal een solist aangetrokken om de variatie van het concert te optimaliseren. Esther Miske zal als zangsolist optreden met het Harmonieorkest.

Uniek is ook at de Hoogeveense Harmonie dit Nieuwjaarsconcert gratis aanbiedt aan alle inwoners van Hoogeveen en omstreken. Hiermee wil de orkestvereniging de Hoogeveense bevolking en ondernemers bedanken voor de steun die ze ieder jaar weer krijgt!

Zoals al gezegd is het concert op zondag 15 januari om 14.00 uur in Theater de tamboer. U komt toch ook?

Ga terug naar het overzicht