Nieuwjaarsconcert Hoogeveense Harmonie

Op 15 januari is het weer zover, dan treedt de Hoogeveense Harmonie op in Theater de Tamboer voor de tiende editie van het Hoogeveens Nieuwjaarsconcert!

Ieder jaar trakteren de Hoogeveense musici de Hoogeveense bevolking op een gratis toegankelijk concert waarbij de variëteit aan muziek de boventoon voert.

Speciale gast zal zijn Esther Miske. Zij zal met haar prachtige stem en goede performance uitvoeren met begeleiding van de Hoogeveense Harmonie: “Remember me”,  “Let it Go” en “Valerie”. Inmiddels is Esther een graag geziene soliste bij vele orkesten in de regio waaronder het Noord Nederlands Jeugd Orkest.

Ook zal er een jonge talentvolle solist uit het orkest optreden. Daan Hogenkamp is al heel wat jaren lid van het harmonieorkest en hij zal op dit Nieuwjaarsconcert het “Concerto for Trombone and Band” van Nicolai Rimsky Korsakov.

Verder zullen er mooi stukken worden gespeeld als: “St. Florian Choral”, de prachtige paso doble “O Vitinho”, “Gaelforce” en een mooi werk uit het lichte genre: “A Tribute to Ray Charles”.

Al met al een zeer afwisselend programma. Het concert start al om 14.00 uur en vindt plaats in de foyer van De Tamboer in Hoogeveen.