Promotie concerten Hoogeveense Harmonie

Op 7 en 9 juli zal de Hoogeveense Harmonie twee promotie concerten geven in Hoogeveen.

Op zaterdag 7 juli zal dit plaatsvinden aan de Hoofdstraat in Hoogeveen ter hoogte van de kruising Jonkheer de Jongestraat en Hoofdstraat.

Dirigent Berjan Morsink heeft samen met leden uit het Harmonieorkest een mooi en zeer herkenbaar programma samengesteld. Er zal  louter muziek van Nederlandse bodem gespeeld worden.  Er muziek voorbij komen van Het Goede Doel, Soldaat van Oranje en een Nederlandse medley met o.a. muziek van Andre Hazes, The George Baker Selection, Teach Inn en nog veel meer bekende muziek. Ook zal er een speciale Medley van Paul de Leeuw gespeeld worden. Het Harmonieorkest dat bestaat uit 57 musici zal bij deze concerten speciaal uitgebreid worden met een combo. Ook zal er een zanger deelnemen aan het mooie en bekende programma.

Op 9 juli zal hetzelfde programma klinken, maar dan bij verzorgingshuis De Bilderdijk, aan de Bilderdijklaan in Hoogeveen.

Met deze promotieconcerten zal de Hoogeveense Harmonie een welverdiende vakantie inluiden om zich na de zomerstop weer voor te bereiden op een prachtig concert in Theater de Tamboer in de Hrfstwnd serie samen met SDG uit Ommen.