Zomeravondconcert

Op vrijdagavond 14 juli a.s. zal Orkestvereniging Hoogeveense Harmonie het succesvolle muzikale seizoen gaan afsluiten met een gratis toegankelijk concert.

Het Zomeravondconcert zal verzorgd worden door alle orkesten, te weten het Harmonieorkest, het Leerlingenorkest en het Opstapensemble. In het afgelopen seizoen zijn er weer vele succesvolle optredens geweest binnen en buiten de grenzen van Hoogeveen en hebben weer vele toehoorders kunnen genieten van de prachtige muziek van de Hoogeveense Harmonie. Natuurlijk is er weer een leuk en luchtig programma te horen ditmaal onder leiding van gast-dirigent Frank Samsom.

Ditmaal wordt het afsluitende concert gehouden in het Winkelcentrum “De Weide” en zal starten om 19.00 uur precies.

Na een welverdiende zomerstop zullen de musici zich dan weer opmaken voor een aantal prachtige concerten waaronder o. a. het Hrfstwnd concert op 4 november en het muziekconcours op 25 november, beide concerten overigens in ons eigen Theater “De Tamboer” in Hoogeveen.