Zomeravondconcert Kloosterstaete

Inmiddels ben u van de Hoogeveense Harmonie gewend dat we een zomeravondconcert geven als afsluiting van het muzikale seizoen.

Ditmaal vindt dit plaats op het terrein van de nieuwe Kloosterstaete in Hoogeveen.

Voor u zullen optreden het Leerlingenorkest onder leiding van Wout Eshuis en het harmonieorkest onder leiding van Berjan Morsink.

Het leerlingenorkest heeft vanaf januari twee concerten gehad, het Nieuwjaarsconcert en een zomeravondconcert bij Weidestyen, beide in Hoogeveen.

Tijdens de ondertekening van het Drents Muziekakkoord in De Tamboer mochten de leden van het leerlingenorkest onze Koningin Maxima ontmoeten in het rijdend atelier van het Leerorkest in Amsterdam van Marco de Sousa! Een heel bijzondere en mooie ervaring!

Het harmonieorkest heeft ook het Nieuwjaarsconcert gehad en een prachtig Lenteconcert in de stad Ommen met Soli Deo Gloria. Hier werd  prachtig gemusiceerd in een zeer goed voorbereid programma! Ook was de Hoogeveense Harmonie weer present op Koningsdag bij twee verzorgingshuizen en ook op 4 mei bij de herdenking van de gevallenen van de Tweede Wereldoorlog.

Op 8 juli dus beide orkesten samen als afsluiting van het succesvolle eerste deel van 2019. Aanvang: 19.00 uur.