19 jan

• Adres
    Hoofdstraat 17 in Hoogeveen

Hoogeveens Nieuwjaarsconcert

Op zondagmiddag 19 januari is het weer zover, dan wordt het traditionele Nieuwjaarsconcert van de Hoogeveense Harmonie gehouden in de foyer van Theater De Tamboer.

Voor de pauze zal de jeugdafdeling optreden met een leuk en afwisselend programma gespeeld door het Leerlingenorkest onder leiding van Wout Eshuis.

Na de pauze zal natuurlijk het harmonieorkest haar kunsten vertonen onder leiding van Berjan Morsink. Er worden concertwerken gespeeld als Ponte Romano van Jan van der Roost en Pinocchio van Alex Poelman. Dit laatste werk werd onlangs nog succesvol uitgevoerd tijdens het concours in Hoofddorp waar het orkest veel waardering van de jury kreeg. Maar ook de Carmen Suite van George Bizet wordt uitgevoerd en natuurlijk is erook ruimte voor de echte Nieuwjaarsmuziek met de Kopenhagener Eisenbahn Dampf Galopp en natuurlijk de Radetsky mars van Johann Strauss.

De entree is met 5 euro zeer laag gehouden en voor kinderen t/m 12 jaar zelfs gratis toegang.

Mogen we u ook verwelkomen om 14.30 uur in De Tamboer?

Ga terug naar het overzicht