Orkestvereniging Hoogeveense Harmonie zoekt per 1 maart 2018 een

dirigent (m/v)
(artistiek leider)

Wanneer jij je herkent in onderstaande nodigen we je uit te solliciteren:

• Je hebt een afgeronde conservatoriumopleiding directie en enige jaren ervaring met het leiden van een harmonieorkest.
  • Je bent een teamspeler met zeer goede sociale en communicatieve vaardigheden.
  • Je kunt omgaan met niveau- en leeftijdsverschil binnen het orkest.
  • Je bent muzikaal inspirerend en je hebt een visie voor de toekomst.
  • Je streeft een zo hoog mogelijk muzikaal niveau na in combinatie met een brede programmering waarbij zowel speelplezier als aantrekkelijkheid voor publiek belangrijk zijn.
  • Je geeft leiding aan de muziekcommissie en stelt samen met hen het repertoire samen.
  • Je toont interesse in de gehele vereniging en wilt daarin een rol spelen

De wekelijkse repetitie van het harmonieorkest is op maandagavond van 19.30 – 21.45 uur. Het harmonieorkest mag uitkomen in de 1e divisie. Het orkest zal echter door o.a. de aanwas van jeugd en nieuwe leden weer naar dit niveau toe moeten groeien. Wij zoeken een dirigent die hier vol enthousiasme aan mee wil werken!

Jouw sollicitatie inclusief CV kun je sturen aan het bestuur van de Hoogeveense Harmonie. Deze ontvangen we graag voor 12 december 2017: bestuur@hoogeveenseharmonie.nl

De proefdirecties zullen plaatsvinden vanaf 22 januari 2018.

Voor meer informatie kun je contact opnemen met:

Herman Weggemans