Dubbelconcert: Gewoon, omdat het weer kan!

Ook de Hoogeveense Harmonie is na de coronaperiode weer van start gegaan met de repetities. We zijn erg blij dat we ons eerste concert weer kunnen aankondigen!

Op 21 mei staat er een Dubbelconcert op het programma samen met fanfareorkest Orpheus uit Bathmen, aanvang 20.15 uur.

Jaren geleden hebben beide orkesten ook al eens samen een concert gegeven, maar dat was in Bathmen. Ditmaal dus in Hoogeveen in de Vredehorst aan de Zuidwoldigerweg.

Zowel de Hoogeveense Harmonie als Orpheus hebben normaal gesproken dezelfde dirigent, Berjan Morsink, maar voor dit Dubbelconcert zal Remco van Viersen, oud-dirigent van de Hoogeveense Harmonie, de Hoogeveners dirigeren. Berjan heeft een studie opgepakt en kon een tijd lang niet op maandagavond repeteren.

Het programma omvat hele mooie werken voor zowel de musici als het publiek.

De Hoogeveense Harmonie heeft o.a. de Second Suite van Alfred Reed op het programma gezet, een echte uitdaging voor het orkest.

Entree: € 7,50, kaarten verkrijgbaar bij de kassa. Indien mogelijk graag betalen met pin.